sâmbătă, 19 decembrie 2009

Cand iti dai seama ca gresesti...

Cand iti dai seama ca gresesti iti ceri iertare si incerci sa indrepti greseala. Da, am gresit cand am facut din blogul asta un loc pentru a lasa sentimente personalizate. Da, erau adevarate. Da, erau frumoase in esenta lor dar apartineau unei persoane pe care o iubesc, nu unui blog public. Am gresit si-mi cer iertare.

Sunt greseli pe care nu le repeti, asta e una dintre ele. Sunt greseli pe care le regreti si de care, desi plecate dintr-o intentie buna, ajungi sa te temi pe motiv ca ar putea deveni capitale.

Dar da, exista ceva ce pot spune public: AM GRESIT metoda. Dar nu, NU AM GRESIT SENTIMENTELE si OMUL. Chiar te iubesc pe tine, da, pe tine...numai pe tine...cea cu nume, cea cu ochi si trup cea cu minte si suflet si cea completa...dar nu, aici esti doar tu, Ea, numele e pentru noi doi si tu sti deja ca despre tine e vorba, nu o sa-l scriu din nou aici.

A fost o greseala publica si acestea sunt niste scuze publice.


P.S. I love YOU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Muse - Starlight