vineri, 6 iunie 2008

Oglinzi in graba

Ma uit si eu in oglinda. Rar. Ce vad? Pe mine invers decat cum sunt. Tu ce vezi cand ma uit eu in oglinda? Ma vezi pe mine asa cum sunt? Vezi o imagine intoarsa si indepartata? Dar eu ce vad cand te uiti tu in oglinda? Vad o pasare? Nu stiu ce fel de pasare, nu stiu din ce timp.

Ma intreb cand si in ce fel voi descifra penajul, ma intreb daca si cum voi reusi sa-l pictez in mine. Oglinda sunt eu. Obsesia e de fapt cand se va sparge oglinda, nu ce se vede acum in ea. E un film mut caruia nimeni nu s-a sinchisit sa-i puna un patratel rosu. Un film mut intr-o oglinda.

Un soare care rasare la apus, sau o busola care a stat langa un magnet. Nimic mai simplu. Ortografia corecta e raspunsul. E un scrib. Descrie pasari.

Mut in oglinda, cu o busola care arata un alt apus, nimic mai simplu, nimic mai frumos. Gratie.

Un comentariu:

  1. Prin fata ochilor mintii, sub impulsul caderii cascadei de sunete, vedeam doua trupuri – femeie si barbat – intr-o asteptare armonioasa spre ceva necunoscut. Un sunet limpede si distinct, de culoare ivorie, mi-a patruns in minte….gheata care se sparge…

    RăspundețiȘtergere

Muse - Starlight