vineri, 23 ianuarie 2009

Dimineata, pe racoare

Sunt putin in graba asa ca nu o sa insist. Va spun doar ca am descoperit cea mai placuta metoda de a petrece noptile in care nu am somn: jocuri in retea. Uitasem ce bine poate sa fie sa-ti ucizi cu cruzime cei mai buni prieteni prin intermediul unor siruri de biti, in timp ce bei o bere si fumezi o tigara. Far Cry 2, IGI 2, Soldier of Fortune 2 si, culmea, Battlefield 2. Nu a fost cu intentie, pe bune:D. Am jucat si Age of Empires 3 - The Asian Dynasties dar l-am lasat la urma pentru ca asta e cel mai fun. Mi-am descoperit o afinitate deosebita fata de cultura japoneza si felul lor de a vedea viata. Cu alte cuvinte, am castigat fara probleme:D(spre deosebire de restul, unde am fost varza cu diverse carnuri, in functie de joc. Cel mai putin varza am fost la IGI 2). 

Pe de alta parte, m-am foarte enervat pe un prieten, cu care jucam in echipa. Ce facea dragul de el? In timp ce echipa adversa incerca sa ma extermine, el isi aranja cu atentie unitatile pe controale, schimba controale, permuta unitatile si nu se decidea sa vina sa ma ajute. Cand s-a decis sa vina era deja inutil: muschetarii mei ucisesera mase de olandezi si britanici si se pregateau sa se inmulteasca:D. Adversarii si-au dat seama ca mai bine incerca cu Mr. C prima data si s-au dus cu alai mare la el in oras. Eu, cu armata completa, am facut o "mica" gluma si, in loc sa-mi ajut coechipierul cu toate fortele, am lasat 10 muschetari sa moara la deruta cu oamenii lui si mi-am dus restul aramtei, inclusiv tunurile, in orasele adversarilor. Ei, luptand deja, nu si-au dat seama decat  cand au vazut ca nu mai au de unde sa-si reconstruiasca armata si sa vina la mine in baza. Tragic. Evident, Mr. C s-a foarte ofticat, adversarii de conjunctura au ras cu lacrimi si eu am rezovat doua cazuri simultan: l-am invatat(sper) pe Mr. C conceptul de "joc in echipa" si am si avut grija ca echipa mea sa castige. Asta s-a petrecut pe parcursul a 5 beri si 6 ore. Traiasca internetul:)

Cam atat pentru acum ca sunt deja in intarziere si cu ochii, ca de obicei, cat cepele. Nu-i nimic, ma relaxez prin munca:).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Muse - Starlight