joi, 15 ianuarie 2009

Doua chestii

Azi m-au super-enervat doua chestii.

Prima, in ordine cronologica, e faptul ca, in Bucuresti, mai nou, si cand e cald e un motiv pentru toti sa-si scoata masina la plimbare. Adica? Pai pana acum, cand ploua, era full ca nu doreau oamenii sa se ude. Acum, cand e cald, placut, oamenii ies cu masinile pentru ca e frumos afara si fac si ei o plimbare de o ora cu masina pana la munca. Patru membrii ai familiei, maxim doua directii si ore de plecare, patru masini ca asa da bine la privitori. Asta e prima.

A doua e ca baietii astia la care platesc eu intretinerea se cred un fel de Dumenezei mai mici(sau mai mari). Exista: fond de reparatii, fond de rulment si, atentie, nu e o gluma, rate pentru reparatiile facute. Platesc de ceva vreme fondul de reparatii si pe ala de rulment. De ce dracu' nu iau banii de reparatii(care oricum sunt invizibile, insesizabile si, cred, inexistente) din cele doua fonduri? De ce trebuie sa platesc eu, fara incalzire, fara curent, pur si simplu... apa calda si... ce-o mai fi pe acolo, 350 de lei lunar? De ce trebuie sa platesc atat din moment ce intretinerea normala, cheltuiala cu persoana mea, face sub jumatate din suma asta? Restul sunt fondurile, fonduletele si ratele din care nu se stie niciodata ce, daca si cum se face?  Sunt eu defect sau doar ma cred altii tampit si ma trateaza ca atare?

Am draci, rau de tot, nu asaaa... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Muse - Starlight