joi, 22 ianuarie 2009

Doi si o Purificare

Doi muzici. Foarte diferiti. Nu stiu de ce, azi-noapte, cand iarasi nu-mi gaseam locul in asternut, i-am ascultat pe ei doi. E si asta o cale de a petrece noaptea cand nu ai somn: sa asculti muzici, sa citesti chestii si sa... well. Si sa-ti dai seama de chestii despre tine, despre trecut si despre viitor. Unele bune, unele rele, toate ascultand cei doi muzici. Mai era un muzic dar nu e pe youtube si nu l-am gasit nici pe alte site-uri. Si mai era ceva: Purificare. Merita citita. O gasiti in josul paginii, dupa postari si "Bridge Over Troubled Water". Nu o sa stea acolo prea mult:), daca vreti sa o aveti, puteti sa o copiati sau sa mi-o cereti.


The Killers - Human

4 comentarii:

  1. Stii..chiar nu mai comentam nimic, daca nu i pomeneai pe Proclaimers, cu 500 miles...m ai "determinat" sa re-ascult intreg CD ul cu "the best of.."...pe care, sincer, n am mai avut curajul sa l ascult de ani..imi evoca vremuri si ipostaze mult prea "free mind",vremuri in care ..prietenii (chiar ocazionali) nu erau atat de suspiciosi si nu trebuia sa mi cenzurez fiecare cuvintzel pe care l scot ..pe gura/tasta

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Anonim

    Si eu ce ar trebui sa spun la asta? Sa ma simt vinovat ca nu mai inteleg mare lucru din nimic si devin amortit? Asta e, imi cer scuze. Ma bucur ca ti-au placut The Proclaimers.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu, nu e nevoie sa spui nimic si nici macar sa 'amortesti' citind "comentarii" desuete..citeam gandurile/parerile tale ..pt ca ma relaxa ..si pt ca, de multe ori, gaseam instructiv ce scrii..si, mai ales, pt ca nu suport sa citesc blogurile unor oameni pe care nu i cunosc deloc, mi se pare o chestie ..nu stiu,."impura" ..sa ma incarc cu gandurile unora care mi sunt mai straini decat vanzatoru' de tabac de la coltu' strazii..pana si ala imi vede fatza zilnic..da, mi au placut la nebunie proclaimers..si putini mai asculta 500 miles

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim

    "nu mai inteleg mare lucru din nimic si devin amortit" e o chestie care nu e determinata de comentariile de pe blog ci de alte lucruri. Eventual, ce scriu pe blog e o urmare a acestui fapt. Nu stiu cati mai asculta sau nu "500 miles" :).

    RăspundețiȘtergere

Muse - Starlight