sâmbătă, 24 ianuarie 2009

La pastele cailor

Eram aseara acasa si nu mai stiu exact pe ce post am auzit o stire despre "nationala" de handbal. Din nou. Chiar trebuia? Nu ma intereseaza ca am fost fost eliminati, chiar nu ma intereseaza. Ma intereseaza, in schimb, cum am fost fost eliminati. 

Ce e atat de deosebit in felul in care am fost eliminati? Simplu: NIMIC. Tocmai asta e frustrant. Ca la orice turneu final din ultimii ani, am fost eliminati prematur, de echipe pe care le puteam bate sau chiar le bateam in pregatiri. La fotbal, Mutu a ratat un penalty in minutul 89-90, la handbal fete, cum am luat prima data bataie, nu am mai stiut de noi si... adio si-un praz verde. La baieti...aici e deja jenant. Nu faptul ca nu am intrat in turneul pentru locurile 1-12, ci, pentru ca am reusit o performanta greu repetabila. Am jucat cinci meciuri si am repetat aceeasi greseala in patru dintre ele: 40 de minute bune sau excelente si 20 de minute in stil... Saint Kitts and Nevis(fara sa vreau sa jignesc sportivii din aceasta tara in care as vrea, intr-o zi sa ma stabilesc). Nu am existat. Pur si simplu. Intrebarea nu e de ce s-a intamplat cu Franta care e destul de campiona olimpica incat sa spun ca sunt mai buni ca noi. Problema mea e de ce s-a intamplat de inca trei ori dupa aceea. 

Noi avem antrenor si preparator fizic la echipa nationala? Baietii aia nu au avut lotul cu o luna si ceva inainte, nu stiau ca scot limba dupa 40 de minute jucate la nivel inalt? Sau...poate altceva. Poate e faptul ca atat ii duce mintea. Dupa aceea se blocheaza in fata succesului, care ar fi unul important, si incep sa joace turca, oina sau orice alt sport care nu e inrudit cu handbalul, doar ca sa nu mai fie in pericol de a castiga. Cred ca asta trebuie sa fie. E peste tot chestia asta: cand avem un adversar mai puternic avem tendinta de a ceda in fata numelui. Asta e. Poate, candva, o sa vad si eu o nationala a Romaniei campioana mondiala la un sport de echipa. Sau Olimpica...sau europeana, nu conteaza, campioana sa fie. Nu cred, totusi, ca o sa traiesc peste 60-70 de ani si aia cu greu si eforturi. Ramane pe alta viata. Asta si altele. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Muse - Starlight