sâmbătă, 20 decembrie 2008

416

416 metri de dorinte au scris niste copii din Roamania(cam 2000 de copii) pentru Mos Craciun. Asta spunea o stire de acum doua-trei seri. Tema era salvarea mediului. Despre asta si despre altele de-ale lor au scris copiii. Pare-se un record mondial.

M-am intrebat eu despre ce as scrie Mosului. Ce mi-as dori eu mult, foarte mult. Mi-as dori sa fie ai mei sanatosi, sa fie cat mai putin oameni tristi pe lume si inca ceva. O lista scurta. Don't care for much of anything else. Astea sunt chestiile pe care mi le doream eu de la Mosul. Well... nu a fost chiar asa, cel putin nu in prima zi de cand am ajuns acasa. Din cauze de deformatii profesionale mi-au scapat ochii pe jurnalele de stiri, am vazut ca lumea nu e fericita, ca exista o teama, un pesimism care nu poate sa fie sters nici macar de apropierea Craciunului. Se simte in tonul vocii oamenilor, se simte in privire...e foarte apasator.

Despre celelalte doua dorinte mi se pare vulgar sa vorbesc pe un blog public. Sa spunem doar ca Mosul cauta pe undeva, departe, sa vada daca reuseste sa implineasca niste dorinte intr-o perioada de recesiune. Pentru ca, in lume nu e criza, stiati, nu?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Muse - Starlight