luni, 8 decembrie 2008

Bucatele micute de lapte

In seara asta aveam nevoie de o cafea. Mi-am dat seama ca nu mai am lapte in frigider si am coborat pana la chiosculetul de la parter. Evident ca tanti vanzatoarea m-a intrebat daca nu ma mai duc si eu pe acasa si mi-a zis ca au pizza adusa proaspat, de dimineata. Am dat din mana a refuz si am intrebat daca au lapte condensat, pentru cafea. Mi-a zis, chestie pe care o stiam deja, ca ei vand cafea la dozator dar ca are lapte la pliculet.

Am cumparat cinci pliculete si am urcat in graba cele doua etaje pana la biroul meu. Cafeaua era inca "oarecum calda". Am citit ce scria pe pliculet. Nu pot reproduce din lene. Nu, nu pentru ca era prea mult ci pentru ca era scris in bulgara si mi-e lene sa schimb acum limba tastaturii:D. Nu, nici nu stiu bulgara dar macar am avut bunavointa. Macar era data de expirare scrisa inteligibil. 11.09.09. Deschid pliculetul si, surpriza. Laptele dinauntru nu era lapte praf... era lapte bucatele. 

Din asta se pot desprinde doua concluzii: fie vaca nu a fost aruncata de la inaltimea corespunzatoare fie pliculetul ala a are buba. Il arunc si deschid altul. Guess what? Oricat de ciudat ar putea sa para, al doilea pliculet avea in el tot lapte bucatele. 

Am zis ca merita sa incerc oricum. Pun cana pe plita de la filtru si o las pana se incalzeste. Pun continutul plicului inauntru. Nimic. Nici un fel de reactie. Bucatile de lapte incep sa pluteasca netulburate in cafea. Incerc sa amestec, sa le topesc, sa ...fac ceva. Nimic. Nimiiiic. Nu fac decat sa-mi incleiosez cana. Ok. This is not working. Ce sa inteleg de aici? Ca in Bulgaria se arunca vaci batrane din elicoptere din cauza crizei economice? Well...I don't give a damn. Am coborat la Coffee Right si mi-am baut cafeaua acolo inainte sa se inchida. Era promotie: am primit si o briosa. Criza, deh. Fara lapte bucati.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Muse - Starlight