marți, 23 decembrie 2008

Nu ma mai joc!

Am visat chestii. Doua nopti la rand. Aceeasi tema. M-am trezit de fiecare data obosit. De fiecare data imi venea sa imi iau bocceluta si sa plec in lume. Nu stiu unde, pur si simplu sa plec undeva unde sa ... si aici se opreste. Sa plec si sa ce? Nu stiu sa ce, pur si simplu sa plec si sa nu ma mai intorc niciodata. Nu prea conteaza unde as pleca, nu conteaza cum as trai acolo...doar sa plec undeva unde sa ma simt departe de toti cei pe care i-am dezamagit sau ranit, sa fiu departe de toate greselile mele. Sa fiu departe de toate amintirile dureroase, de toate colturile care imi aduc aminte de cate o discutie neterminata... de cate o speranta desarta, de un sentiment pe care as vrea sa pot sa mi-l reprim si care nu vrea sa moara, care doare aproape fizic sau ma face sa plang ca un copil tampit. 

Nu as lua bradul de Craciun cu mine, nu as lua nici macar un mic semn de Craciun. Poate la anul o sa vreau altceva. Anul asta as vrea sa dispar, sa intru in pamant, sa nu ma mai gaseasca nimeni nicicand si sa nu mai vad atatea luminite, atatia ingerasi si sa aud atatea si atatea colinde in jurul meu. So...nu ma mai joc. Anul asta nu vreau sa aud nici macar o data "Craciun Fericit" si mi-am cumparat deja dopurile anti-colindatori. Multumesc pentru muzica, anul asta nu servesc. Dar multumesc oricum. So...read my blog, read my lips...whatever: NO MORE MERRY FUCKING CHRISTMAS( eu am voie sa spun, voi poate vi-l vreti sau aveti ce face cu el sau va place:D).

Un comentariu:

  1. Nu Craciunul poarta vina! asa ca no more fucking running! :(( Sper sa ai Un AN mai bun! si ca sa ma conformez: "La multi ani!"

    RăspundețiȘtergere

Muse - Starlight