luni, 8 decembrie 2008

Deci da (criza e noul roz)


La tv, la radio, pe net, in fata blocului aud/vad de criza. Criza economica mondiala, regionala, nationala si locala, evident. “Criza” ar putea fi numit cuvantul anului, sau al deceniului, ar putea fi imprimat pe tricouri si pe pixuri pentru ca este la moda. Nu stiu exact cat de grava e situatia, dar nu e rau sa facem haz de necaz :D.





Te duci la piata sa cumperi fructe, ceapa, usturoi. Babuta din fata resimte criza (nu stiu exact in ce fel, poate prin ieftinirea produselor). Se cearta cu vanzatoarea si-i spune ca din cauza crizei ea nu poate sa de 1,8 lei pe kg de kg de ceapa. Vrea sa dea 1,5 lei. Femeia are ceapa si la 1,5 lei, ceva mai mica. Babuta nu si nu, ea vrea ceapa de 1,8 lei la 1,5 lei pt ca e criza. Imi explica si mie cineva?

Cand o sa ma fac eu mare si, din nou, cret, o sa ma fac si eu criza. Am vaga senzatia ca e cool. Adica...na, vorbesc despre tine oameni care nu te-au cunoscut si nici nu ar avea cum sa te cunoasca, toti se lauda ca te cunosc numai ca sa scape de anumite cheltuieli sau ca sa obtina fel de fel de beneficii. Plus ca daca esti criza am impresia ca ai un aer de bad-boy. Te vaneaza toti: Banca Mondiala, FMI, G8+Rusia, UE. Esti mai ceva ca Al Capone sau Butch Cassidy si Sundance Kid la un loc. Vor sa te ucida fara mila si sa-ti stinga stirpea. Partea poasta e ca ar vorbi despre mine si libidinosi care au facut bani pe banii mei si, probabil ai tai. S-ar lauda si ei cu mine si m-ar folosi ca pretext pentru a-si dubla averea. 

Ma mai gandesc. Pana la noi argumente inca mai vreau sa fiu criza cand ma fac mare. Doar ca nu am de gand sa polarizez si mai mult si...as vrea sa unesc. Ma apuca spiritul sarbatorilor ceea ce inseamna ca devin depresiv si incep sa ma gandesc la chestii foarte proaste. Happy New Crisis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Muse - Starlight